Alla inlägg den 8 november 2009

Av Emma - 8 november 2009 22:56

sorry belover readers, but i've been busy! sort of!


well well, vad finns att säga, livet rullar på som det ska, inget nytt på den fronten. Har haft en spännande diskussion med en god vän idag, fantasier, ;) om ni hängde med där. cockpiten i ett flygplan, med piloten, den kände jag att jag ska prova nån gång i mitt liv! nån gång! innan jag dör ska jag testa! Jag skippar flygplans-toaletten och kör på detta istället, jag tror jag ska börja skriva en mål-bok! och en "bra-bok". Jag ska seriöst börja med BRA BOKEN. Vi har en bok om att förbättra självkänslan och det kan ju aldrig vara fel! så jag ska testa. Varje kväll ska ajg skriva minst tre saker jag gjort bra och tre saker jag är glad över. Har jag mer ska jag ju självklart skriva dem med, Sen så ska jag dessutom skriva ner saker jag vill lyckas med dagen efter! det kommer bli bra tror jag, jag ska bara skaffa mig en fin skrivbok först. så länge skriver jag i min"tankebok"...

     Min tankebok är en bok jag har där saker som är för privata för bloggen hamnar! Den är otroligt bra faktiskt och den har verkligen hjälpt mig, det känns som att berätta för någon. Men det är nog egentligen mest en klago-bok ;) mina vänner skulle inte vilja läsa om sig själva ska jag säga! Fast på ett sätt endå. Jag har både lovprisat och sågat dem så det är tvetydigt! ;)


sorry för ett flummigt inlägg men jag är trött! ;* godnatt!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards