Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Emma - 29 maj 2008 21:50

Jag bara ställer mej en liten fråga såhär på kvällen, vad är det för mening med allting, varför ska man leva när allting bara skiter sej!?

I don´t feel like doing this any more! I just wanna go away :(

Av Emma - 29 maj 2008 18:54

Var det bara jag som inte hade någon som helst aning om att The Used hade gjort en video till "I buried myself alive"? 


Jag satt och klickade runt på youtube och hittade den. Glatt överraskad. Den var ju faktiskt bra. Mycket bättre än jag förväntade mej när jag klickade på den. Bert McCracken är ju till och med snygg! Inte skabbig som nu. 


 Jag är jävligt avis på alla er somska se dem (och NOFX) till sommaren på West Coast riot! Jävligt avis måste jag säga, men fan jag får väl se The Used nästa gång de kommer då. För det blir säkert en nästa gång, annars blir det till att åka till London eller USA. Vilket inte skulle vara helt fel!

Nä jag måste bara skriva det en gång till: JÄVLIGT AVIS!  


här kommer videon by the way:


Av Emma - 29 maj 2008 17:01

MWAHAHAHAHAHAAA

jag har klarat mitt moppekort nu!!! 

får kanske till och med köra på LÖRDAG!!!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards