Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Emma - 24 maj 2008 15:34

Hello och welcome to min nya blogg. 


Helgen spenderades hos Hannah, mycket mys och god mat. Jag, Bella Amanda, Andera och såklart Hannah hade bestämt att vi skulle ha serietittning och eftersom alla i hela världen just nu är kära i Gossip Girl så bestämde vi oss för just, Gossip Girl.

Jag måste ju bara säga att Gossip Girl var den mest svårförstådda teveserien någonsin, jag fattade absolut ingenting och alla var bara bitchiga mot varandra hela tiden.

Jag gnällde och vi bytte serie till den betydligt bättre GREEK.

Synd bara att jag somnade efter mindre än ett helt avsnitt...


Lördagen tillbringades delvis hos Hannah, men jag åkte hem (andrea skjutsade) och duschade, innan vi åkte tillbaka. Jag och Bella tog också en liten tur till skogen. Efter skogsutflykten skulle vi äta middag hos hennes mamma så vi gick dit. Det var trevligt, god mat och så.

När vi ätit kom Amanda och Andrea och hämtade oss och vi for till Hannah.


Schlagern var en grym besvikelse, den bästa låten, som i min mening var danmark, kom inte ens bland topp tio. Och inte var det någon bra som vann inte, nä, utan det var RYSSLAND. Asså ligger Ryssland ens helt i Europa? - Nä. Och hur kul är det när alla öststaterna röstar på varandra så att ingen annan får några som helst poäng? Not kul! 

Nä, tacka vet jag Björn Gustafsson. Kvällens stjärna på en allt för fyrverkeribeströdd himmel!  


Efter schlagern så bestämde vi oss för att se "The notebook", och efter det startade vi nån annan film, men edn orkade inte jag se klart så jag och Amanda gick och la oss i Hannahs säng. Hannah och Bella sov i vardagsrummet.


Japp, härlig helg med andra ord. Ha det så bra allihopa,


xoxo 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards