Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Emma - 26 maj 2008 22:27

Fuck! Jag blir så less på mej själv, hela dagen och de senaste dagarna har varit glada och inget har känts riktigt jävligt, men nu så känner jag paniken komma krypande längs med ryggen...Det började alldeles nyss, jag trodde det kröp en spindel på min arm, jag var helt säker på att den var där, men så försökte jag borsta bort den och den bara stannade kvar, jag fick panik och ropade på pappa, men han såg ingen spindel. Jag var tvungen att gå ner och tvätta armen i kallvatten för att få bort den och så här i efterhand vet jag inte om den var där över huvudtaget. 
Och mitt andra lilla problem är att jag fick veta av min mamma idag att hovslagaren fortfarande inte varit hos oss.. Det känns så jävla hopplöst alltihop! Vad fan är det för mening? Det kommer endå inte att bli bra! Jag känner mej så jävla misslyckad just nu. STACKARS LILLA SÖTA PONNY! Jag vill inte att det här händer, och det värsta är att det är mitt fel! Om jag bara känt att hon inte var fräsch i benen tidigare så skulle hon kanske inte vara lika mycket halt! Om jag bara märkt det inna KM:et i hoppning i alla fall. Jag är helt övertygad om att det var därför vi vägrade ut oss. Jag hatar det här!
Jag älskar henne så extremt mycket att jag får tårar nu bara av att tänka på vad som kommer hända om hon inte blir bra igen!

Av Emma - 26 maj 2008 21:57

Av Emma - 26 maj 2008 21:34

Jag är stolt över mej själv!

Jag kan vara social och tycka att det är kul även fast det blev som det blev med Ponnyn.

Jag har ju inte vaelat göra någonting alls förrän nu i helgen. Det har varit som en blockad i min hjärna, som om någon sa åt mej: "Nä, du får inte göra nåt. Det vore att svika henne!" Men jag har insett att även fast hon är halt måste mitt liv gå vidare. Jag måste få vara ledsen, det är naturligt men life goes on...

Fuck vad svårt det var att skriva ner det här, svikarkänslorna kommer tillbaka på en gång, men nu är det i alla fall sagt! sådärja!


BRA EMMA!  

Av Emma - 26 maj 2008 21:32

Jag skäms fan över mej själv!

 jag börjar tycka att Panics låtar på "Pretty Odd" är bra, jag vet inte vad jag ska göra. Usch och Fy, skäms på mej! Jag lyssnade på den idag när jag åkte till stallet och jag måste säga att den blir bättre och bättre. Visserligen kommer den aldrig upp i den gamla skivans klass, men i alla fall...


Men dagens låt idag det måste ju vara den som är med i Kill Bill, "You shot me down, bang, bang. I hit the ground, bang, bang..." Den ska jag ladda hem nu och lägga in på min iPod. (8)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards