Alla inlägg under maj 2010

Av Emma - 13 maj 2010 18:37

hejsan hoppsan!


Imorgon kommer bli en underbar underbar dag!


kliver upp tidigt, går ut och springer.

Åker till Birsta med Hannah och shoppar.

Åker hem fråm irstqa och fixar mig.
Åker till Vickan och äter middag där. (+stannar kvar och sover)


lovely day! You are welcome! 

Av Emma - 12 maj 2010 11:46

huhu, gnäll is on it's way...


Jag har ont i huvudet. Och då har jag inte lite ont så där att det stör mig, nä jag har förbannat jävla ont. Jag kan inte koncentrera mig! Inte alls. Det gör alldeles för ont i huvudet. Fun huh. Anledningen til detta: Jag har glömt mina glasisar hos Hannah. De ligger någonstans i hennes hus! Döda mig innan jag gör det själv! Hur FAN klarade jag mig innan jag fick mina glasögon? Hade jag såhär ont i huvudet jämt då? Gosh! Jag förstår inte att jag inte bröt ihop!

Av Emma - 11 maj 2010 21:22

Min lille söte Ponnydarling Jackiebus är fortfarande halt. Men vad ska man göra? Det är bara att ge henne så mycket kärlek som möjligt!!

hon behöver det!!   

Av Emma - 8 maj 2010 02:16

Heei.


Idag, eller tekniskt sett igår... var vi på en liten, mysig picknick! Jag, några av mina naturare och amanda! Det var fruktansvärt mysigt måste jag säga, Sundsvall är banne mig en fin stad att bo i.


Jag har tagit alla mörka och tunga trankar jag har. Allt som revs upp nu när Jackie blev halt. Jag har tagit dessa tankar och inpulser och lagt dem i en låda. Min mentala förvaringslåda. En sarkofag för "dåliga" tankar. Det fungerar faktiskt förvånansvärt bra. Jag har inte mått dåligt nu idag. Inte alls. Jag har varit glad hela dagen! ain't that wunderbar!!!

Jag vet inte vad jag ska kalla min lilla låda, men det gör inget. Den fungerar och hjälper mig. That's it!


Nu ska jag försöka somna. Gör jag inte det blir det lite läsnning!


sov gott!!!

Av Emma - 6 maj 2010 22:33

grön lapp på bilen. Övningskör. Växla, koppling, gas. Bromsa, motorstopp.


Gosh, idag har jag kört bil. Med växellåda till och med! Första gången utan automat idag. Det gick faktiskt bra! Jag fick motorstopp några gånger, men vad kan man förvänta sig? inte så mycket annat än det. Jag riktigt längtar efter att kunna köra bil. Att kunna ta bilen och åka vart jag vill. Själv. Även om det skulle regna! Jag riktigt längtar!


Imorgon ska jag klä mig i något minst sagt spännande! Ni kanske får se en bild om ni har tur!! :D


Nu ska jag försöka sova. Vi får se hur det går med tanke på insomningssvårigheterna jag upplever ibland.


XO!

Av Emma - 6 maj 2010 12:28

jag måste bara prisa spotify!

Det är underbart!! All musik finns nästan och jag kan hitta den överallt! På skolan! Överallt! Underbart! :D :D

Av Emma - 5 maj 2010 18:01


Jag känner mig fläckig.

växelvis såhär

växelvis sådär

Jag vet inte om det är positvit eller negativt.

Emma, det är inte speciellt bra. Du uppfattas som förvirrad.

I hear you, men on the other hand... Jag kanske är förvirrad.

Jo, det är ju sant. Det kanske du är. Tur att du har mig.

Ja James, vad skulle jag göra utan dig?!


All i ever wanted, all i ever needed was here, in my arms.


Nu ska jag gå ut och bygga en sjukhage åt stackars Jackie-darling. Hon behöver min kärlek och omsorg! Jag ska älska henne frisk!


Jag saknar er mina änglar. Ni fattas mig. Även om jag inte förlorat er. Jag saknar att ha er nära. Jag saknar att kunna krama er. Jag saknar er helt enkelt!  

Av Emma - 5 maj 2010 12:33

jag är trött. Extremt trött och slut i kroppen och huvudet.

Sömn låter som något lockande, men inte kan man åka hem från skolan för att sova.

Att sova bort resten av veckan känns som något jag skulle kunna tänka mig. Men hur ska jag då kunna gå ut i stallet och pussa på min fina lilla ponny med ont i benet?

Och on the other hand. Hah. Vad tror jag egentligen. Jag har svårt att somna. Skulle jag somna om jag gick hem och la mig?

Nej.
Skulle ajg lyckas sova längre än 7 timmar om jag mot all förmodan somnade?

Nej.


Dåså


Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards