Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Emma - 18 maj 2010 11:05

hello där ute... Happy News from me!


Idag kom jag till skolan ganska trött och irriterad, det var sjukt varmt att gå upp för berget och jag sov dåligt i natt. Anyway, jag var tidig och satte mig vid datorn för att fördriva tiden innan tyskalektionen. Loggar in på facebook. Kollar lite, loggar in på FC, har fått massa röda flaggor som betyder, massa mail... da-da-da-dun! Jag börjar systematiskt gå igenom mailen. det mesta är sådant som jag kan öppna och klicka bort, men det är ett amil som får mig uppmärksam. Vi ska få våra betyg i breddningskusen "Ma breddning algebra" skickade till oss på mailen. Gosh. Pulsen går upp och jag klickar ner detta mail. Går vidare med mina mail och till slut ser jag det. Det ödesdigra mailet från Jan Nordin SKVP... Jag klickar upp det, stänger mina ögon, hoppas på det bästa, öppnar dem och läser. Först lite allmänn info om hur han har rättat och betygsatt. Sedan, längst nere i mailet finns mina resultat från de båda proven. Under dessa, tre små bokstäver som gjorde hela min dag betydligt roligare!!


MVG.

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards