Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Emma - 4 februari 2009 19:49

Idag när jag åkte buss hem från stan till Kovland gick det upp ett ljus för mig, jag insåg en sak som jag funderat över men inte helt tagit in.

   Jag sjunger vidrigt! Riktigt hemst! 
   Jag har ju fått tag på ett par fungerande iPodhörlurar nu så jag hör inte hur högt jag sjunger med i musiken. Inte bra Emma! För då kommer jag in i bussen med lurarna urtagna, trycker busskortet och går in. Medan jag går in sätter jag i hörlurarna igen och börjar utan att tänka på det sjunga, troligen högt och falskt, för när jag ser Linde bak i bussen gestikulerar hon åt mig att ta ur lurarna. Jag tar ur dem och sätter mig ner berdvid henne, och då säger hon "Jaha, öhm, men det där var ju... fint." Då  insåg jag hur högt jag verkligen sjöng, hela bussen stirrade och jag skämdes. Så edt blir sånglektioner framöver. Nä skoja, jag ska inte ta sånglektioner. Jag ska bara lära mig att vara tyst!

Av Emma - 4 februari 2009 11:48

Nu är jag så lagomt trött på jävla Australien! Det är andra gången vi ska skriva om Australien! Först skkrev vi om det på svenska på SO:n och nu på engelska! Hur tråkigt blir det inte efter den andra gången du läser igenomn ditt ditt papper med fakta om Australien!? Mycket less! Men nu ska jag fortsätta med detta tråkiga arbete!


xoxo!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards