Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Emma - 28 mars 2011 22:44

hoppsan vilken tevlig dag idag visade sig bli. jag var så klart på skolan och fick tillbaka ett matteprov jag skrivit. haha tjejen som är bra på huvudräkning hade skrivit:

1+x^2=9

x=2


hur dåligt funkar inte huvudräkningen ibland då! haha aja, jag fick betyget jag satsar på i vilket fall så jag behöver inte gå och deppa.


Träningen på EGO idag var trevlig, jag och Hannah gymmade, men inte så hårt. Det var sjukt mysigt ändå. Vi satt i bastun jättelänge och hej vilt vad jag tycker om att basta och det är inte klokt vad jag tycker om Hannah!


Imorgon är det sista körlektionen innan uppkörningen! GALET!

Av Emma - 28 mars 2011 00:32

jag har nattångest


Det är så jävla jobbigt när man inte kan somna, när man ligger där och tänker på alllt man måste göra dagen efter som kommer bli tusen miljoner gånger jobbigare eftersom att man nu inte kan somna nån jävla gång!

     Jag har gjort om min "design" här på bloggy, den blev blå.

     Varför?

     För att jag är blå. Moderat. Whatever you want to call it.

Imorgon hoppas jag på att min mamma ringer mig sisådär runt nio och säger att Jackie inte är halt och att hon inte har ont någonstans, att hältan som var där igår bara var en vrickning eller så.


Nattångest.


Jag orkar snart inte hålla upp ögonen men lik förbannat kan jag inte somna om jag stänger dem. Allt som jag tycker är skrämmande under dagtid kryper bätter som denna upp i min säng och in under mitt täcke. De stryker sina ludna ben mot min mage och jag skulle helst av allt skrika men jag gör inte det. Jag biter ihop och uthärdar, än så länge har jag alltid somnat. Förr eller senare!


Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards