Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Emma - 27 mars 2011 23:30

Helg, ett riktigt kalas-bra ord i mitt ordförråd, riktigt finemang-bra är vad det är. Synd bara att det tar slut efter 48 timmar. Tänk vad sjukt kort det är egentligen. 48 timmar är ju ingenting och de förväntar sig att vi ska hinna vila upp oss på denna futtiga tid. De som bestämmer över skolan kan inte varit unga själv på väldigt länge, eller så är de bara renodlade sadister som älskar att se oss ungdomar lida! Haha skämt å sido.


Jag har inte uppdaterat på några dagar av den enkla anledningen att det känns onödigt. Vill någon mot förmodan veta hur jag har mått kan ni kika bak i mitt arkiv. Våren 2008 pretty much says it all. Nej men mina senaste dagar har varit jobbiga och jag vet inte om jag behöver beskriva känslan då man bara vill ligga kvar i sängen och aldrig mer stiga upp ännu en gång. Jag har redan skrivit om saker inte helt olika dessa och att skriva om det fick mig inte att må så mycket bättre. Nu vet ni som läser (ja jag vet att ni är flera än en!!!)


Jag tror att jag ska göra ett ärligt försök att börja blogga igen. Det är riktigt kul att ha kvar och gå tillbaka och kolla vad man hade för sig!


Helgen tar slut om 22 minuter och jag borde försöka somna innan dess, men jag har en riktigt bra idé om en novell jag skulle vilja skriva så vi får se!  

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards