Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Emma - 1 januari 2010 17:44

Gott nytt år i efterskott, jag varken ville eller kunde blogga igår kväll, dte var far too fun för det! Kvällen spenderades i Hannahs hus, middag, påklädning sedan kom det mer folk. Det slutade med att vi var åtta personer. Det var en mycket trevlig kväll, många fina skratt. Raketer gick vi också ut och kollade på, Bella trotsade sina rädsla och stod ute ett tag i alla fall, vi skuyndade oss sedan in och tröstade henne med lite cider ;)


Det var dock inte en resumé av gårdagen jag hade tänkt mig... 


Jag älskar egentligen när ett år tar slut och nästa börjar, det är då jag känner att jag kan förändra saker på riktigt. Det är nu jag känner att jag har kontroll. Jag har fått ett avslut på förra året och kan börja om det nya på en tom sida, inget gammalt som ligger kvar och skaver. Detta är underbart med nya år. 
     Samtidigt finns det ett slags vemod i att ett år tar slut, speciellt om året i fråga har varit ett bra år. Då känns det lite som att inget kommer kunna toppa det. Tänk liksom, hur ska något kunna toppa:


Coldplayresan

Min nya klass

Pontus

GREEN DAY

Dresscodemiddagarna i somras


Jag tror det kan bli svårt, men samtidigt gillar jag utmaningar! Så jag hoppas och  tror aatt detta år kommer bli bättre än 2009.


Med detta säger jag hejdå till ett av de allra bästa åren av mitt liv och hälsar detta nya spännande år välkommet!


;*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards