Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Cristalls Jeanne d'Arc

Av Emma - 9 augusti 2009 21:51

jag är så jävla nöjd och glad över dagens tävlingar! Jag pch Jackie debuterade ju dressyr och fan vad bra det gick!

     I vår absolut första dressyrstart någonsin (L:C1)kom vi trea med 58,82%. Hon gick i undertempo och hade jag hållit fram mer hade vi fått högre poäng! Det ska jag tänka på nästa gång. Då kommer jag förhoppningsvis att få över 58% ;)

     I den andra starten (L:B1) drev jag på mer och det märktes både på poängen och på filmen mamma filmade ;) I denna klass fick jag 61,38% och hade jag bara fått två poäng till hade jag också blivit placerad i denna klass!

     Efter denna dag är jag så grymt nöjd! Jag är glad och himla pepp på att tävla mer :P haha innan nästa tävling ska jag försöka träna lite med tränare och få till trav och galopp längningarna lite bättre ;D


Hihi ni får en bild också. Ignorera att jag ser fet ut är ni snälla! Eller ja, jag är medveten om det. Ni behöver inte påpeka...


Jag och Cristalls Jeanne d'arc

Kortet är knäppt av Lene Jonsson.


Ha det bra!


XO!

 
 
Leia

Leia

9 augusti 2009 22:50

Skämtar du? =)
Jag ser ingen likhet alls.

http://leiabloggar.blogg.se

 
Ingen bild

Linda

25 november 2009 21:38

Hejhej, hamnade här av en ren slump.. Satt och googlade runt på en massa hästnamn, häststammar osv.. såg namnet Cristalls Jeanne d'arc och kände igen det... så kom jag på att din ponnys förra (förrförra?) ägare vann ju ponnyn i en Pollux-tävling! :) Minns när jag skickade in mina bidrag till vinn-en-häst-tävlingen.. ;)
Mvh gammal föredetta polluxmedlem med gott minne för hästnamn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 13 september 2011 22:47

hur konstigt är det inte att jag, som skrev i den här bloggen mer än en gång om dagen varje dag nästan helt har slutat..? Mycket underligt. Snart ska jag börja med mitt projektarbete till skolan och då kommer jag dock blogga igen! VARJE dag! :D Hur l...

Av Emma - 31 juli 2011 21:46

Jag jobbar och jobbar och jobbar. Hinner nästan inte med något annat, men det är okay. Jag gillar mitt jobb och mina kollegor och jag har bra chefer.  Jag har dock känt en fåning ensam-ångest på kvällarna. Jag tycker inte om att vara själv och jag ty...

Av Emma - 13 juni 2011 20:32

regn är vackert, en anledning att få sitta inne och göra absolut ingenting. Dricka kopp efter kopp med te och lyssna på bra musik eller kanske se en bra film. Idag har varit riktigt regnig. Tyvärr hade jag planerat massor med utomhusaktiviteter för d...

Av Emma - 8 juni 2011 22:49

Skvadern kommer aldrig någonsin mer vara sig likt! Alla härliga treor har nu tagit studenten, det betyder att de aldrig mer kommer vara där när man kommer tilll skolan. Nästa år är det istället vi som är treorna! I vilket fall var studenten... ja vad...

Av Emma - 7 juni 2011 23:00

kommit mig för att boka en tid hos frisören. Jag borde ha gjort detta för länge sedan men jag har, 1. Känt mig snål 2. Inte riktigt haft tid 3. Inte känt mig inspirerad Men nu har jag både tid och råd och inspiration! :D Klockers! Dock ska ja...

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards