Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Emma - 31 augusti 2009 21:43

åh vad jag är lycklig just nu! Jag har pluggat klart för dagen, jag har en stor kopp choklad-chai och jag har precis tvåttat bort en ansiktsmask. Kan det bli bättre än såhär (glöm inte den fin fina musiken som spelas)!


Skolan idag var mycket trevlig men samtidigt en aning tragisk...

Ni ser, jag har alltid tyckt att jag varit skitbra, men jag har idag insett att jag inte är så skitbra som jag trott. Jag är ganska mycket precis lika bra som alla andra. Inte bättre... Det gav självförtroendet en stöt ska jag säga...

Men nu när jag har konfererat med mig själv har jag kommit fran till att det känns bra att inte ha ständig press på sig att man alltid ska vara bäst. Det känns förjävla bra!!


Nu har jag fått reda på att det finns en stor tävling. Lilla augustpriset. Jag funderar på att kanske skriva nåt. Men jag vet inte vad i så fall. Jag kan nästan bara skriva utifrån saker som hänt mig... Hm. Inte särskilt intressant... Nä, det blir troligen inget..


Nu ska jag fixa en spellista tills imorrn (iPoden is back)


Höres <3

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards