Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Emma - 14 maj 2011 19:03

Som ni antagligen läst tidigare eller kanske märkt har jag en ponny. Ett new Forest sto som är 15 år gammalt. Jackie kallas hon. Igår var Jackiesen och jag ner till klubben som ligger i vår "by" och red ett dressyrprogram. Det var träningstävling så jag tog det inte tillräckligt på allvar tror jag. Hade jag tagit det tillräckligt på allvar hade jag inte ridit fel två gånger! Men det händer de bästa! Det känns bra att ja har ridit igenom Lätt A:1 på träningstävling faktiskt för om en vecka ska jag debutera med just detta program på en "riktig" tävling. Det känns jättekul och jag ser fram emot att få tävla på riktigt! Dessutom, som om det inte räckte med nytt program ska jag även hoppa in och rida i dressyrlaget. Det kommer bli en spännande tävling minst sagt!


Det finns tyvärr inga bilder från igår, men ni överlever! Jag brukar ju faktiskt inte lägga upp speciellt mycket bilder i vilket fall!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards