Alla inlägg den 4 april 2011

Av Emma - 4 april 2011 21:49

helt otroligt vad mega-awesome jag är! Tror ni att jag klararde både teoriprovet och uppkörningen på första försöken eller tror ni? Det gjorde jag i vilket fall som helst så egentligen får ni tro vad ni vill för jag är lika awesome för det! Min poäng är: Jag har tagit körkort! Jag är freaking vuxen nu! (inte så vuxen att jag får köpa vad jag vill, men det är statens sätt att säga att jag inte vet mitt eget bästa)


Det är en sådan frihet att veta att jag kan åka dit jag vill! Mina wings har vuxit ut och de kan nu bära mig dit jag vill. Mina wings är wienröda och gjorda av metall, även kallade pappas volvo! :D Men även ett par volvo-vingar ger frihet!


Nu ska jag gå coh lägga mig, imorgon åker jag BIL till skolan! :D WIIIIE

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards