Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Emma - 10 maj 2009 00:54

Okay, så här ligger det till. Jag tänker ta en liten paus från den här bloggen. Tänka över lite saker och kanke sedan stänga ner den, årsdagen börjar närma sig och när jag skapade denna blogg var jag inte särskilt lycklig eller stabil. Och om jag då slutar den efter ett år, måste det väl ses som en nystart. Eller jag tycker det i alla fall. Så jag kommer troligen aldrig skriva här mer, kanske sen, om några månader eller så.


Saknar ni mig, så har jag en ny blogg... annaochjosefina heter den.


Ha det  så bra alla ni som under ett år (!?) har följt mina fram och mot gångar. Jag vill också att ni alla tar med er en sak från min blogg. Bara en sak, och nu kommer jag låta som en grov tönt, men jag vill bara säga er en sak och det är :


Allt går över, du är starkare än du tror och du klarar det mesta. Det handlar bara om att våga låta sig bli hjälpt, om att vilja sluta och om att försöka!


Så jag hoppas att ni alla har en fortsatt trevlig natt, och jag hoppas att jag kan ha gett er något av nytta!


XOXO /yours truly, Emmajosefina!

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards