Alla inlägg den 14 december 2009

Av Emma - 14 december 2009 14:02

eller WTF, jag hatar hundar.. hmm, anyway.

 

Skolan idag, det enda jag gjort är kemiprov, skönt! nog om min skolgång nu, inte det roligaste att läsa... Skuklle jag gissa på iaf ;)


Jag är fortfarande trött sedan i lörsdags natt/söndag morgon. Det tar på krafterna att sova med Hannah och Pontus... ;) Nä, ärligt. Vi hade arm och ben brytnings turnering och sedan chillade vi hela natten. Vakna alltså, eller amanda och bella gick upp och la sig, vi andra chillade i soffan nere med håkan som sällskap! Jag sov en timme, en och en halv på sin höjd, men aj vilket roligt humör det gav! -jag tror jag ska börja göra såhär, sluta sova varje lördag natt! så jäkla bra idé! plus att man får mycket mer saker gjorda. Haha, utan kaffe tror jag dock inte att det fungerar... hehe.


Nu ska jag åka hem snart, dansen blir inte av för mig.. Men men, ska hem och skriva historia och spela fina datorspel. Borde kanske öva mig i att spela "riktiga" spel... hmm, kanske ska dra fram pappas gamla spel, eller så kanske jag ska höra med pontus om han kan lära mig... eller så påbörjar jag inte detta själv. haha Schvammel hello. Nu ska jag sluta förvirra er. Ha de niiiiice :*

Presentation


Jag ska berätta allt som är värt att veta om Emma (och James)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är det första gången du läser denna blogg?
 Nej jag har läst den någon gång förut
 Nej, jag har följt den ett tag
 Ja

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards